dijous, 8 de novembre del 2012

PA DE PESSIC DE DOS COLORS


Amb la fresqueta del matí ja ve de gust un bon pa de pessic per esmorzar i, si porta xocolata, potser esmorzarem dues vegades, o tres, vés a saber!

Aquest bescuit marbre el vaig veure al bloc de la Gemma, Fogons, cuina&fotografia, un bloc que sempre és interessant de visitar, tant pel que explica com per les receptes que proposa!


Ingredients:

125 g de mantega
200 g de sucre
3 ous
150 ml de llet
250 g de farina
1 culleradeta de llevat tipus Royal
2 cullerades de cacau en pols

Barregem la mantega a punt de pomada amb el sucre. Hi anem afegint els rovells d'un en un. Tot seguit, hi anem incorporant la farina mesclada amb el llevat i la llet a intervals.
A part, muntarem les clares a punt de neu i les afegirem a la massa amb molt de compte.
Aleshores ho dividirem en dues parts i en una hi posarem el cacau en pols.
En un motlle rectangular tipus cake folrat amb paper sulfuritzat i ben untat amb mantega hi abocarem primer una part de la massa blanca, al damunt una de la de xocolata i així fins que se'ns acabin els dos tipus de masses.
El courem al forn entre 180º i 200º durant una hora aproximadament tot vigilant que no ens quedi cru per dins.

19 comentaris:

  1. Fa uns dibuixos molt xulos, i no sembla difícil d'elaborar! Me'l guardo. Petons

    ResponElimina
  2. Hola MªAngels,
    Quina bona pinta aquesta pa de pessic, és un molt bon esmorzar!!!

    ResponElimina
  3. Adoro bolo marmore e este além de lindo deve ter ficado bem esponjoso.
    bjs

    ResponElimina
  4. Jo segur que esmorzaria més d'una vegada.

    Petons

    ResponElimina
  5. El pa de pessic de dos colors, quan el treus a taula es d’èxit total.
    Petons

    ResponElimina
  6. Ai si, què espectaculars i bons són aquests pans de pessic... M'encanta com t'ha quedat!
    Marta

    ResponElimina
  7. és tan maco com queda, i de sabor....mai m'he atrevit a fer-ne, sempre he pensat que em surtiria malament! a veure si m'animo! petons

    ResponElimina
  8. Aquest pa de pessic de dos colors t'ha quedat molt esponjós i els colors perfectes.

    ResponElimina
  9. Queda molt maco amb dos colors i té pinta de que no ha sobrat gens ni mica.
    Petons.

    ResponElimina
  10. Quin pa de pessic més xulu!!
    per esmorzar al matí és boníssim!!
    ptns!!

    ResponElimina
  11. mmmm a un pa de pessic així jo mai li faria un lleig, a casa meva volaría je je je
    Petonets

    ResponElimina
  12. Com agraeixen un pa de pessic com aquest per a un esmorzar, berenar o per a picar a qualsevol hora! bona setmana

    ResponElimina
  13. Quin goig que fa aquest pa de pessic!! amb xocolata sempre te éxit. M´encanta. Petons,

    ResponElimina
  14. Ay, de pequeña probé este bizcocho en casa de una vecina, y desde entonces tengo ganas de repetir la jugada. ¿Será ésta mi ocasión? La pintaza la tiene. Un besote.

    ResponElimina
  15. Mare Meva, impossible esmorçar una vegada només!!! Quina pinta!!

    ResponElimina
  16. Hola guapa tu

    Aixì queda molt bo i molt gustòs, aixó amb recorda que fa temps que no el faig

    mil petonets Susanna

    ( ANoto la teva formula, que es diferenta a la meva , val ? )

    ResponElimina